20 de ani de experienta, traditie si pasiune pentru evenimente
Se spune ca afacerile in familie nu sunt… recomandate, insa in cazul nostru aceasta a fost reteta succesului! ”Salon du Mariage” este un business de familie, care a inceput in anul 2000, initial dintr-o nevoie personala, dar a crescut timp de aproape 20 de ani, odata cu nevoile clientilor nostri.
Atunci cand am inceput sa cautam un salon pentru propria nunta, ne-am dat seama de provocarile pe care le intampina viitorii miri si de cat de greu este sa gasesti o locatie care sa iti satisfaca macar nevoile de baza: intimitatea evenimentului, o sala in care toti invitatii sa se simta inclusi, in care sa poti respira si in care invitatii tai sa se poata distra in voie, posibilitatea de a personaliza incaperea in functie de tema dorita (nu in functie de ”imaginatia” proprietarilor), mancare proaspata si servire rapida si de calitate etc.
Toate aceste greutati s-au transformat in motivatie si, in anul 2009, am decis sa ne construim singuri propriul salon pentru nunta, exact asa cum ne-am fi dorit sa il gasim in cautarile noastre! Am facut acest lucru reinventand fostul “Popas Saftica” (restaurant si motel infiintat in 1965). Am administrat acest popas in calitate de chiriasi din anul 1990, iar din 2002 am devenit proprietari.
reptat, in functie de feedbackul primit de la clienti si de evolutia pietei, ne-am extins si am reusit ca astazi sa putem oferi, intr-un singur loc, absolut tot ce este nevoie pentru un eveniment ultra all inclusive – de la organizare, decorare, bucatarie proprie si servicii logistice complete, la transport, parcare si cazare – totul la cel mai bun raport calitate – pret si la cele mai inalte standarde de profesionalism (descopera aici toate avantajele pe care le ai atunci cand ne alegi!)
Cu peste 1500 de nunti si evenimente organizate, Salon du Mariage este una dintre cele mai bune locatii de nunti si evenimente din Bucuresti si Ilfov, iar motivatia noastra sunt toti clientii care ne-au ales si care au revenit de fiecare data cand au dorit sa sarbatoreasca un nou eveniment important din viata lor!
Cu o capacitate de pana la 400 de persoane, salonul Toujours l’Amour este alegerea perfecta atunci cand ai un numar mare de invitati si iti doresti o altfel de nunta, eleganta, exclusivista, cu stil si rafinament.
Partea inchisa a Salonului este o structura metalica foarte bine izolata termic si fonic, care arata in interior ca un cort.
Am vrut sa pastram atu-urile si sa eliminam RISCURILE corturilor de evenimente: foarte frig daca organizati nunta primavara, toamna sau iarna, disconfort foarte mare pentru invitati in cazul unui furtuni / ploi torentiale / vant puternic si foarte cald in zilele caniculare ale verii din cauza efectelor de sera.
Spatios si usor de personalizat (FARA STALPI interiori si cu fundal alb elegant), acest salon ofera toate facilitatile necesare unui eveniment reusit!
Salonul are un spatiu verde si o piscina (cu ACCES GRATUIT si EXCLUSIV evenimentului tau), care se pot transforma in posibilitati si beneficii pe care putine locatii le ofera: cununie civila si/sau religioasa in aer liber, fotografii spectaculoase (in special noaptea), zona de lounge unde invitatii se pot relaxa in voie cu un cocktail delicios, organizarea meselor in jurul piscinei, petrecerea de a doua zi (”ciorba de potroace”), botez Hawaian, pool parties etc.
Eventree - Consultanță Gratuită de la Experți în Organizare de Evenimente
Suntem EvenTree, specializați în organizarea de evenimente, și suntem aici pentru a vă oferi consultanță GRATUITĂ prin serviciile event plannerilor noștri. Colaborăm strâns cu partenerii noștri de top, inclusiv locații de evenimente și furnizori de servicii conexe, pentru a îi ajuta să găsească clienții potriviți și pentru a ajuta clienții să își găsească locațiile și furnizorii ideali.
Cu EvenTree, veți avea acces la un event planner dedicat gratuit, specializaț în a înțelege nevoile și dorințele clienților și în a va oferi opțiuni si recomandari, sfaturi și sugestii privind gasirea locatiei si a furnizorilor potriviti evenimentului, care se incadreaza cerintelor si bugetului dumnevoastra și răspundem întrebărilor pentru a vă asigura că faceți cea mai bună alegere.
Totodata, procesul de consultanta consta in aflarea disponibilitatii datelor solicitate pentru organizarea evenimentului, transmiterea de oferte de meniuri, realizarea de meniuri personalizate, stabilirea vizionarilor pentru a va asigura de alegerea dumnevoastra și chiar beneficii suplimentare, cum ar fi discounturi și servicii extra gratuite, precum candy bar, aranjamente florale, fruit bar, cabină foto, și multe altele.
Afla mai multe