RESTAURANT ELISABETA

Bucureşti, Bucuresti, Regina Elisabeta, 45
Descriere

SALA REGINA ELISABETA

Sala Regina Elisabeta este caracterizata prin rafinamentul si eleganta saloanelor specifice perioadei interbelice. Restaurantul, cu o capacitate de 120 de persoane in sistem sitting si o suprafata de 207 mp, isi propune sa evoce pe cat posibil amprenta Altetei Sale Regina Elisabeta, dorind ca “elegant” sa fie cuvantul care ne defineste, atat din punct de vedere al serviciilor cat si prin produsele sale.

CAFE&BISTRO ELISABETA

Va asteptam in Cafe & Bistro-ul Elisabeta, un salon intim si elegant in care va puteti desprinde de cotidian. Cu o capacitate de 25 de persoane ( regim sitting) si o suprafata de 67 mp, Cafe & Bistro Elisabeta este un salon perfect pentru evenimente atat private cat si corporate de mici dimensiuni, in cadrul caruia puteti experimenta atmosfera unei perioade demult apusa.

CAROL I

Carol I, una din salile Cafe & Bistro-ului Elisabeta, este un salon intim si elegant in care puteti savura o cafea cu amici sau partenerii de afaceri departe de agitatia orasului. Cu o capacitate de 30 de persoane si o dimensiune de 34 mp, sala Carol I este perfecta pentru o iesire cu prietenii intr-un decor cu iz interbelic cat si in vederea organizarii petrecerilor atat de firma cat si private.

CAROL II

Cu o capacitate de 20 de persoane ( regim sitting), Carol II va intampina in interioarele elegante cu o atmosfera „belle epoque” ( suprafata de 24 mp) in care puteti petrece momente speciale cu cei dragi intr-un cadru ce rememoreaza viata boema a Bucurestiului de altadata.

SALA TEATRUL ELISABETA

Sala Teatrul Elisabeta, situata la etajul II al cladirii de pe Bulevardul Regina Elisabeta, nr 45, este noul salon cu care venim in intampinarea tuturor care doresc sa-si organizeze atat evenimente private cat si de afaceri intr-o locatie cu adevarat autentica. Salonul, cu o capacitate de 100 de persoane si o suprafata de 240 mp, dispune de o scena si un foaier de 66 mp. Interiorul incapatator si intim ofera un aer cosmopolit
an clasic Micului Paris.

SALA OGLINZILOR

Eleganta si somptuozitate! Salonul Sala Oglinzilor, cu o dimensiune de 67 mp este locul ideal pentru evenimente restranse (capacitate de 30 de persoane) intr-un cadru cu adevarat rafinat si original. Oglinzile ce marginesc spatial salonului si elementele arhitecturale ale acestuia amintesc de grandoarea Bucurestiului de odinioara, cunoscut si sub denumirea de Micul Paris.

SALA COLOANELOR

Cu o suprafata de 67 mp, Sala Coloanelor reprezinta unul dintre cele mai intime saloane de la etajul II al cladirii de pe Bulevardul Regina Elisabeta, nr 45. Acesta este ideal pentru evenimente business cat si private restranse avand o capacitate de 30 de persoane.

Capacitate
Capacitate in picioare 340
Capacitate teatru 340
Tipuri petreceri
Facilitati
Flipchart
Scena
Sistem sonorizare
Videoproiector
Wi-Fi
Ecran de proiectie
Suport Tehnic Inclus
Coffe Break
Meniuri bufet cald
Meniuri bufet rece
Pachet racoritoare
Pachet bauturi alcoolice
Genuri muzicale
Servicii
Cazare
Cofee Break
Prezentare video
Tur virtual
Oferte
Oferta Corporate de la 19 € / pers.
Taxe

Eventree - Consultanță Gratuită de la Experți în Organizare de Evenimente


Suntem EvenTree, specializați în organizarea de evenimente, și suntem aici pentru a vă oferi consultanță GRATUITĂ prin serviciile event plannerilor noștri. Colaborăm strâns cu partenerii noștri de top, inclusiv locații de evenimente și furnizori de servicii conexe, pentru a îi ajuta să găsească clienții potriviți și pentru a ajuta clienții să își găsească locațiile și furnizorii ideali.


Cu EvenTree, veți avea acces la un event planner dedicat gratuit, specializaț în a înțelege nevoile și dorințele clienților și în a va oferi opțiuni si recomandari, sfaturi și sugestii privind gasirea locatiei si a furnizorilor potriviti evenimentului, care se incadreaza cerintelor si bugetului dumnevoastra și răspundem întrebărilor pentru a vă asigura că faceți cea mai bună alegere.


Totodata, procesul de consultanta consta in aflarea disponibilitatii datelor solicitate pentru organizarea evenimentului, transmiterea de oferte de meniuri, realizarea de meniuri personalizate, stabilirea vizionarilor pentru a va asigura de alegerea dumnevoastra și chiar beneficii suplimentare, cum ar fi discounturi și servicii extra gratuite, precum candy bar, aranjamente florale, fruit bar, cabină foto, și multe altele.


Afla mai multe
Doresc sfatul